RVP082014365 505

 

 

Valitut Palat - Eettisesti vastuullinen mediaympäristö

Tutkimusten mukaan väestön ikääntyminen on eräs merkittävimmistä megatrendeistä länsimaissa ja suuret ikäluokat ovat kulutustavaroiden ostajina tärkeässä roolissa. Tämän päivän 50+ pariskuntien tulotaso on vähintään keskitasoa ja kulutuskyky keskitasoa korkeampi. Asuntolainat on maksettu, lapset lentäneet maailmalle, eli heillä on aikaa ja mahdollisuuksia satsata elämiseen ja sen laatuun.

 

Vaikka päätoimittajan sanoja lainataksemme Valitut Palat on yksi Suomen suurimmista nuorisomedioista, niin tyypillinen Valittujen Palojen lukija on kuitenkin keski-ikäinen - aikuinen, jolla on halua, aikaa ja mahdollisuus panostaa itseensä ja läheisiinsä. Hän toivoo lehdeltänsä ideoita terveytensä vaalimiseen, hyvinvointiin & herkutteluun sekä matkakuumeeseen, huumoria ja aivojumppaa unohtamatta. Niitä voi tietenkin tarjota myös mainoksien kautta.

 

Valittujen Palojen lukemiseen käytetään huomattavasti pidempi aika kuin tavalliseen aikakauslehteen (Valitut Palat 1 h 18 min, aikakauslehti keskimäärin 56 min - KMT S2012/K2013). Tästä voimme kiittää niitä inhimillisiä ja koskettavia selviytymistarinoita, jotka kaiken lisäksi ovat elävästä elämästä poimittuja ja tositapahtumiin perustuvia. Lehti esittelee usein myös ensimmäisenä kansainvälisiä teknisiä innovaatioita, jotka helpottavat tavallisten ihmisten arkea tai auttavat sairauksien ehkäisemisessä tai hoitamisessa.

 

 

Maailman luetuin aikakauslehti

  • kuukausittain 50 painosta 21 eri kielellä
  • maailmanlaajuinen levikki 17 miljoonaa
  • ensimmäinen lehti ilmestyi Yhdysvalloissa vuonna 1922
  • lehti on ilmestynyt Suomessa vuodesta 1945
  • levikki: 131 663 (LT 2013)
  • lukijamäärä: 350 000 (KMT 2013)
  • päätoimittaja: Ilkka Virtanen

Mitä laitetaan?

Tutustu lehden lukijaprofiiliin (alta) tai ota yhteyttä ja haasta meidät! Ideoimme mielellään brändiisi sopivan tavan tavoittaa tämä kiinnostava ja kulutuskykyinen kohderyhmä.

 

 

Mediakortti: Valitut Palat 2014       

 

Lukijaprofiili: Valittujen Palojen lukijat

 

Nettisivut: www.valitutpalat.fi

  • n. 140 000 viikkokävijää
  • yli 500 000 sivulatausta/vko

Digilehti: www.lehtiluukku.com

 

Facebook: www.facebook.com/valitutpalat