Erikoisratkaisut, liitteet

 

 

luotetuinmerkkifazer

LUOTETUIN KIITTÄÄ

Luotetuin Merkki -voittaja, kiitä lukijoitamme, jotka ovat valinneet brändisi luotetuimmaksi merkiksi! Laadimme ilmoituksen tekstin ja layoutin aineistosi pohjalta.

 

Fazer/Luotetuin kiittää 9/2010

Huomioarvo: 78 %

Naiset: 78 %

Miehet: 78 %

 

branditarinafazer

BRÄNDITARINA

Hyödynnä Valittujen Palojen luonnetta tarinankertojana kertomalla oman brändisi tarina. Laadimme tekstin ja layoutin aineistonne pohjalta.

 

71 % lukijoista pitää bränditarinoita mielenkiintoisina ja yli puolet haluaa nähdä tällaista mainontaa jatkossakin lehdessä!

liitteet

LIITTEET

Valitut Palat -lehti toimitetaan tilaajille pussitettuna, mikä mahdollistaa erilaiset irtoliiteratkaisut. Kohdistaminen on mahdollista iän, sukupuolen ja postinumeron mukaan. Liite on mahdollinen myös kannen päällä.

VPerikoisratkaisutMUOTOLIITTEET

MUOTOLIITTEET

Päästä luovuus valloilleen ja suunnittele tuotteen muotoinen liite. Huomioarvo on taattu! Kansainväliset sopimuksemme tarjoavat meille mahdollisuuden toteuttaa painatus ja jälkikäsittelyt edullisest

VPerikoisratkaisut 016

KIRJANMERKIT

Valittujen Palojen lukuaika on tutkitusti pitkä. Valitut Palat on lukumedia, joten kirjanmerkki toimii sekä lukijaa että mainostajaa palvelevana. Kysy meiltä myös kustantamamme tietokirjallisuuden lähetyksien tarjoamista mahdollisuuksista mainostajalle.

VPerikoisratkaisut 021

LEIKATTU KANSI

Ratkaisu, joka taatusti huomataan!

 

Esimerkissä kansi on leikattu kolmeen eri kokoiseen osaan, joiden jokaisen kääntöpuolella on ilmoitus. Tässä S-ryhmän ABC, Sokos Hotels ja S-ryhmän päivittäistavarakauppaketju -kokonaisuus.

 

VPerikoisratkaisut 008

KANSILIEVE

Huomiota herättävä ratkaisu, joka tarjoaa mahdollisuuden luovuudelle. Lieve on lehden kansimateriaalia eli lehden sivuja paksumpaa.

 

Suomen lähetysseura 12/2006

 

Huomioarvo

Kaikki: 86 %

Naiset: 85 %

Miehet: 87 %

VPerikoisratkaisut 006

PAKKAUSBANNERI

Valittujen Palojen pakkauspussia on mahdollista käyttää oman ilmoituksen tueksi. Pakkauspussissa voit herättää lukijan huomion kertomalla, että tuotteestasi löytyy lisätietoa lehden tietyltä sivulta.

ristikko

SANARISTIKOT

KERRO HALUAMASI VIESTI - me toteutamme ristikon!

 

Lähes 70% lukijoista pitää sanaristikoiden ratkaisemisesta. 65% pitää ristikkomuotoista mainontaa mielenkiintoisena. 62% toivoisi näkevänsä ristikkomuotoista mainontaa jatkossakin lehdessä!

 

Sanaristikko on aktivoiva ja viihdyttävä mainosidea.